Søk
Close this search box.

Sommeren starter med Lina barnevandrer

Søndag 22. juni kl 14 åpner vi dørene for 2025-sesongen. Det skjer med forfatterbesøk og historier om bygdas siste jordmor.

Dette er hva du kan oppleve denne søndagen:

  • Forfatter Øystein Antonsen forteller om arbeidet med serien om Lina barnevandrer.
    Første bok blir delt ut gratis. En spennende saga med utgangspunkt i Konsmo og barnevandringene.
  • Olivia Svang, Konsmo siste jordmor. Mer om hennes liv og virke fra noen som kjente henne godt.
  • Ny utstilling med klassebilder fra området. Ta en kikk i «den gule stua».
  • Salg av vafler, kaker, kaffi og saft fra vår trivelige vinduskiosk.

Det er gratis inngang på Det gamle posthuset og Barnevandrersenteret denne søndagen.

Velkommen!

Del denne artikkelen med verden

Related Posts