Søndag 22. juni kl 14 åpner vi dørene for 2025-sesongen. Det skjer med forfatterbesøk og historier om bygdas siste jordmor.
Dette er hva du kan oppleve denne søndagen:
- Forfatter Øystein Antonsen forteller om arbeidet med serien om Lina barnevandrer.
Første bok blir delt ut gratis. En spennende saga med utgangspunkt i Konsmo og barnevandringene. - Olivia Svang, Konsmo siste jordmor. Mer om hennes liv og virke fra noen som kjente henne godt.
- Ny utstilling med klassebilder fra området. Ta en kikk i «den gule stua».
- Salg av vafler, kaker, kaffi og saft fra vår trivelige vinduskiosk.
Det er gratis inngang på Det gamle posthuset og Barnevandrersenteret denne søndagen.





