Vi går inn for landing etter en fin sommer. Det betyr litt endring i åpningstider den siste uka.
I uke 33 er Det gamle posthuset og Barnevandrersenteret som vanlig stengt mandag. I tillegg har vi også stengt tirsdag til torsdag, det vil si 12. til 14. august.
Så har vi åpne dører igjen fredag 15. til søndag 17. august og avslutter sesongen sammen med Konsmodagen og Audnafestivalen denne helga.
Gratis inngang på lørdagen, for å feire Konsmodagen!
På søndagen ruller vi altså sammen flagget for siste gang for sommersesongen 2025. Etter det har vi kun åpent etter avtale.


